In English / По-русски +371 67 88 1575
LV RU

Atgriešanās politiku

Labas kvalitātes preču atgriešanas nosacījumi

Ja neesat apmierināti ar pirkumu, varat to atgriezt 14 dienu laikā pēc piegādes.
 
Lai atgrieztu vai apmainītu preces, lūdzu, sazinieties ar [email protected], norādot pasūtījuma numuru, produkta kodu, nosaukumu, daudzumu un atgriešanas iemeslu.
 
Jūs varat atgriezt preces, ja tās nav lietotas, mazgātas vai gludinātas, ir labā stāvoklī, nav bojātas, nav zaudējušas savu sākotnējo izskatu, ir pilnā komplektācijā un tām ir viss oriģinālais iepakojums.
Matrači, matraču pārvalki, pēc pasūtījuma izgatavoti produkti ar nestandarta izmēriem nav atgriežami.
 
Atgriežamās preces varat nogādāt ar kurjera palīdzību adresē: Laisvės pr. 71A, LT 07189, Viļņa, Lietuva. Alternatīvi, vienojoties ar Pārdevēju, izmantojot kurjerpastu. Atgriežot preces ar kurjerpasta starpniecību, Pircējam ir jānodrošina, ka preces tiek droši iepakota, lai transportēšanas laikā netiktu bojāts preču oriģinālais iepakojums un pašas preces.
Kvalitatīvu preču atgriešanas gadījumā, izmantojot Pārdevēja kurjerpastu, Pircējs sedz piegādes izmaksas.
Pēc preču saņemšanas mēs novērtēsim to kvalitāti un 15 darba dienu laikā pēc atgrieztās preces saņemšanas atmaksāsim Jums naudu.
  
Preces, kuras nevarat atgriezt:
 
Visi matrači un virsmatrači.
Preces, kas ir izgatavotas atbilstoši jūsu īpašajiem izmēriem (nevis standarta izmēriem), nav atgriežamas. Piemēram: matrači pēc pasūtījuma, matraču pārklāji, matraču pārvalki, gultas piederumi, palagi.
 
Svarīgi! Pircējs atgriež preces atpakaļ par saviem līdzekļiem, ja viņš/viņa to nevēlas paturēt. Pārdevējs var izsaukt kurjerpastu un par to Pircējam tiks izrakstīts rēķins.
Uzmanību! Ja par produktu samaksājāt ar atlaižu kuponu, kupons tiks atgriezts, kā arī tiks atmaksāta samaksātā summa. Dāvanu kuponus nevar apmainīt pret naudu.

Atgriešanas nosacījumi nekvalitatīvām precēm

Ja esat iegādājies nekvalitatīvu vai bojātu preci, vai esat saņēmis preci, kuru neesat pasūtījis, mēs tās samainīsim.
 
Lai apmainītu preces, lūdzu, rakstiet uz [email protected], norādot pasūtījuma numuru, produkta kodu, nosaukumu, daudzumu un atgriešanas iemeslu.
Preces ar defektiem var apmainīt 14 darba dienu laikā.
 
Jūs varat nosūtīt preces uz mūsu adresi vai arī mēs paši tās savāksim.
Atgriežot preces, Pircējam jānodrošina, lai preces būtu iepakotas tā, lai transportēšanas laikā netiktu bojāts preču oriģinālais iepakojums un pašas preces.
 
Mēs atlīdzināsim piegādes izmaksas.

Mēs varam aizstāt bojātās preces ar citām kvalitatīvām precēm vai atmaksāt naudu. Mēs apņemamies atmaksāt naudu 15 darba dienu laikā pēc atgrieztās preces piegādes.
 
Pasūtījuma atcelšanas procedūra
 
Pēc pasūtījuma veikšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu uz e-pasta adresi, kuru norādījāt veicot pasūtījumu.
 
Lai atceltu savu pasūtījumu, lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 67 88 1575 norādot pasūtījuma numuru.